semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

Wednesday, April 13, 2011

Saya Bangga Saya Anak PAK AJAK

saje saje nak bercerite...

Alhamdulillah... murah rezeki bapak aku. x putus2 rezeki daripade ALLAH S.W.T kurniakan pade bapak aku. dari 2009-2011 bapak aku dapat offer dari Pos Malaysia. mule2 jadi Pengurus Pej Pos Serahan Klang. lepas tu dapat offer jd Pengurus Pej Pos Shah Alam. dan awal tahun 2011 bapak aku dapat jd Pengurus Pej Pos baru kat Seksyen 21 Shah Alam. alhamdulillah.... makin nak pencen ni makin mencurah2 rezeki die. aku menompang jek. heheheheheeeee~~~

dan kebetulan 21/3/2011 besday bapak aku. lg murah ler rezeki die...
aku dapat sms dari bapak aku. ni ade gambo sms tu.


PINGAT PEKERTI TERPILIH... aku xtau ape die ni tapi aku google n ni hasil die...

PINGAT PEKERTI TERPILIH ( P.P.T. )
Tidak terhad. Pingat ini boleh dikurniakan kepada barang siapa jua yang telah melakukan, dalam Negeri, satu perbuatan atau perbuatan-perbuatan yang bersifat cemerlang dan berani.


dannnnnn ini ler gambor HERO hindustan aku lepas terime anugerah tu daripade SULTAN SELANGOR pade hari Isnin 11/4/2011.


ABDUL RAZAK BIN ABU BAKAR

senyum lebar die. hehehehe... bagi aku, bapak aku memang layak dapat pingat tu. sebab budi pekerti die yg mulie, baik hati, penyabar, penyayang, berani, tanggungjawab, semua2 ler yg rase baik2. huhuhu. aku cakap bukan sekadar dasar aku ni anak die jek. tapi memang die seorang yang cemerlang...

kalau korang x caye korang tny la sape2 yg kenal pak ajak. huhuhu. sape x kenal pak ajak pos ni... ramai kenal sehhh... mggu lepas ade customer pej pos malaysia nilai main kat park paintball aku. aku tny die kenal pak ajak x?? die cakap die kenal... huhuhu. bapak aku sgt ramah ye... sangat sangat. huhu. bapak aku salah seorang boss yg baik n susah nk dapat kt tempat lain. bukan aku yg cakap ni!!!! tapi staff die mase kat pej pos klang yg cakap. die kureng skit ngn exec ni. die lebih ngam dgn posmen, tukang susun surat, pomen moto pos... sbb die sangat2 paham mcm mane org bawahan keje. n die xkan marah staff die. die ni jenis slow talk punye org. huhuhu. aku dh bape kali kene slow talk ngn die. man to man talk. hehehehehe.

anyway.... TAHNIAH ABAH!!!!!!! mak, kakyong, daus, wani n nabilah sentiase menyokong abah dari belakang, atas, bawah, kiri & kanan.

ALL THE BEST PAK AJAK!!!!!!!!