semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

Wednesday, April 20, 2011

biodata zaman 19-an

saje saje nak bercerite...

td dok kat kantin lepak ngn member2 opis tersentuh lak bab2 biodata ni...

teringat la plak mase dulu2 (zaman skolah) selau dok anto biodata kat awek's blaja same. huhu. bile pikir2 balik content biodata tu mcm klakar giler kot. ni sample biodata yg aku ingt mase dulu2. ni contoh je ye. xde kene mengene ngn korang semue. aku pakai petik je ni... ade yg aku dh x ingt sangat.... tapi yg pasti aku ingat yg aku tulis ni...

nama: musalman bin rozaimi
nama manja: musal

umur:15 tahun
tarikh lahir: 3/5/1984

tampat lahir: HKL

tinggal: subang jaya
adik beradik: ke-2. 3 adik
beradik. 2 laki sorang perempuan
hobi: kumpul setem
makan kegemaran: KFC

minuman kegemaran: moli ais
kenangan manis: dapat basikal jipang

kenangan pahit: jatuh basikal

rancangan kegemaran: panggung sabtu
lagu kegemaran: nasyid

masa lapang: main bola



perghhhhh... yg x bleh blah tu bile tang makanan n minuman kegemaran. memang fevret org letak milo ais ngn KFC. sbb tahun 19-an tu memang top KFC ngn Milo. kekadang ade yg letak masakan mak. ade gak letak yang halal. hahaha. jawapan standart tu derrrr~~ sengal seh... tang kenangan manis n kenangan pahit tu kadang2 ade yg letak rahsia. wahhhh... pahit betol kenangannyer yeeee. hahahaha.

kat bawah skali ade tulis
p/s : pecah kace pecah gelas, sudah baca harap balas...
wahhhhhhh!!! dulu ayat tu je la modalnyer. xde ayat lain dh. huhu


ni ade la sample biodata aku pinjam dari blogger name Chada
saye pinjam ye Chada






lagi buat power biodata tu bile hujung2 tu ade ucapan.. huhu. sample gambor je derr.. malas nnk taip dh.



lagi x bleh blah kekadang siap ade kaler2 tu... ade corak ler. lg best bile bakor sikit2 tepi2 surat tu ngn ubat nyamok. bg nampak kreatif kononnyerrr. huhu.

setel semua kasi sembur skit minyak wangi. pasto kirim kat budak junior. sroh hantor kat kakak senior. hahahahaha. mcm hareeemmmm...

lepas anto tunggu le balasan mcm org giler. kejap2 g tny budak junior posmen tu. "ade x kakak tu balas" hahahahaha. kalau dapat balasan memang dok tenung je la biodata awek tu. 55 kali bace pon x boring.

itu le rupe zaman skolah dulu punye biodata. bile ingat2 balik memang tesenyum sengih sesorang... haihhhh... best best...

aku saje saje nak bercerite pengalaman aku dulu. tapi aku rase korang pon dulu cmni gak kan??? heheeeee....

No comments: