semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

Wednesday, April 6, 2011

bermulanya sesuatu yg baru...

saje saje nak bercerita...

hermmmm.... mane nak mule ye???

okey... sooo... ni first time aku post topik kat blog aku. punye la lame aku bukak akaun blog ni (x silap aku 2 tahun lepas) baru sekarang ni nak mule bercerite... aku start aktifkan blk akaun blog aku ni. n then cube blajar sikit pasal blog ni. cari design utk page aku.... emmmm... agak leceh gak la... tapi x pe. semua benda baru mmg leceh pon.

tu je la aku nk cerite. nak cerite lebih2 pon dh malam. almaklum ler.... aku dok kaji natang ni dari pkl 8 sampai 12. hasilnye sikit jek yg aku dapat. errr.... sebenarnye dapat sikit je pasal aku dok selang selikan dgn benti makan, layan tv, layan FB... hahahaha. tapi kire berpinau gak la mate aku tgk laptop ni lame2...

jam pon dh pukul 12.30. aku mau tidoq. pkl 3 nak bangun layan Chelsea vs MU. tu pon kalau terbangun. huhu.

maka dgn ini bertambah la rutin harian aku... BLOOGERRRRR


chiaowwwww~~~