semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

Tuesday, August 2, 2011

1 lg kejayaan KSK Flash


pasai paintball lagi!!!!!! hahahahahaha

Alhamdulillah~~~~~

1 lg medal dapat dari MPOC Final Leg... KSK Flash berjaya mengekalkan kedudukan no 3 dalam Division 3. hahahahaha. sengal... ok ler tu. x naik n x turun. stay je cmto. maintain org kate. huhu. Kedudukan overall kami dpt no 2....




thanks kat player KSK Flash pau, rizat, jasni, zaimi, jami, din & MK. korang semue mmg tip top nokkkk... Aku bannge ade tenuk tenuk mcm korang. Hahaha.

thanks pade yg terlibat. crew syakirah, denan, mat kuang, jehe, black, suzaini, khairul n echah... korang bnyk membantu.

thanks gak kat team 7 Legion, Armada, Armada Shooter, Mulischa & Southern Legion sebab bnyk membantu dalam training kami.

tamat sudah MPOC tahun ni... aku puas hati dgn pancapaian KSK Flash... meningkat. dari AYAM to HARIMAU. auummmm....

1 comment:

Jasniee Lang said...

KSK Flash satu team yg poyos.. hebat dalam diam.. hebat dalam tak hebat.. thanks.. sbb sudi benarkan aku yg teror ala2 ollie lang ni main ngan KSK Flash.. hahahaha... Thanks to all KSK Flash player.. kutuk2 pun korang mmg hebat derr.. insyaAllah moga2 KSK Flash menggegarkan D2 MPOC 2012..