semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

semua tentang yang berlaku disekeliling aku...

Tuesday, June 14, 2011

MPOC 4th leg

ALHAMDULILLAH...

lagi 1 medal dapat dari team KSK Flash tahun ni. MPOC 4th Leg - Xtion Paintball Cup kami dapat tempat ke-3. dapat jugak naik podium.

puas hati aku kire boleh ler... sebab semua team mate aku puas main. kami main 5 org je kali ni. xde reserve. memang lunyai ler... n leg kali ni semua team yg kami jumpa power2 siot... aku suke sgt kami dapat lawan team power2. dapat pengalaman. dapat pengajaran n dapat kene kicap ngn diorg. huhuhu.

tapi kene kicap pon kami dapat gak lepas quater final. n then dapat lepas g semi final. cuma ade beberape kesilapan teknikel yg menyebabkan kami xdapat g final. kalah dekat ED point jek... huhu.


nasihat aku pade team2 lain. mase dah game over n nak sain score sheet tu tgk betul2 samada betul ke tak MP & ED point. kalau tak, rugi macam kami. huhuhu. hanya mereka2 sahaja yang tau pasal ni. huhuhuhu.

feedback dari team lain pon mcm memberansangkan. ramai org ckp KSK main kali ni lain macam. kejap laju. kejap slow. org x boleh nak bace sgt game kami... kali ni memang kami main ikot suke. xde plan pon. masing2 buat hal masing2. xde preasure... aku suke care mcm tu. n aku rase team2 lain pon beter buat mcm tu. hahahahaha. gilerrr... jgn buat mcm tu kalau nak menang. aritu kami x target pon nk naik podium. tapi dh rezeki kami. Alhamdulillah....

No comments: